- Kompleti delovnih oblačil
- Delovne hlače
- Delovna jakna
- Multisafe zaščitna obleka
- Delovne obleke in kombinezoni
- Delovni brezrokavniki in puloverji
- Delovna oblačila za varilce
- Oblačila visoke vidljivosti
- Delovne majice
- Oblačila za enkratno uporabo
Pogoji poslovanja
O SPLETNEM STRANI IN UPORABI TEH POGOJEV
Na spletni strani prolata.si vam ponujamo strokovne nasvete o uporabi in uporabi nekaterih izdelkov iz naše ponudbe, informacije o akcijah in novostih v ponudbi ipd.
Z uporabo storitev ponujenih na spletni strani prolata.si uporabnik sprejema te pogoje. Sestavni del teh pogojev so določila o varstvu podatkov, ki jih najdete in preberete na strani Varstvo podatkov. Pogoje lahko kadarkoli preberete na teh straneh, pridržujemo si pravico do spremembe brez predhodnega obvestila.
Prodajalec
S prodajo preko spletne strani prolata.si prodajalec nastopa v svojem imenu. Izraz Prodajalec na spletni strani prolata.si je:
I.B.M. Vrednost j.d.o.o.
Vinogradska 18
34000 Dervišag
OIB: 15046324345, MBS: 030218770 Gospodarsko sodišče v Osijeku
Žiro račun spletne trgovine IBAN: HR2123400091111017481
Kopalka
Kupec in pogodbeni partner prodajalca pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe v spletni trgovini prolata.si za posamezno naročilo je oseba, ki jo uporabnik določi na blagajni spletne trgovine v razdelku »Podatki o kupcu«. Uporabnik, ki kupuje za pravno ali drugo fizično osebo, je dolžan imeti soglasje in potrebna pooblastila te osebe.
Uporabnik
Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče ali uporablja storitve te spletne strani. Vsi uporabniki so dolžni uporabljati storitve na teh spletnih straneh v skladu z njihovim namenom in temi pogoji ter običajnimi pravili obnašanja na internetu. V postopku naročanja in pri uporabi drugih storitev, kjer se zahteva vnos podatkov, je uporabnik dolžan vnesti pravilne podatke.
POGOJI NAKUPA
Pogoji nakupa so sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo, skupaj s specifikacijo in ceno(-ami) kupljenega(-ih) izdelka(-ov) in bo kupec pred potrditvijo naročila za nakup posameznega izdelka pozvan, da sprejme /izjavlja, da je z njimi seznanjen/strinja, po potrditvi naročila (sklenitvi pogodbe) pa se kupcu dostavi kot vsebina elektronskega sporočila o sklenitvi pogodbe. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli, pri čemer navedene spremembe začnejo veljati po objavi na teh spletnih straneh.
Ko kupec potrdi in zaključi naročilo, je pogodba sklenjena, prodajalec pa bo o sklenitvi pogodbe takoj obvestil po elektronski pošti, da je pogodba sklenjena. Za veljavno sklenjeno pogodbo je potrebno, da je kupec popolnoma poslovno sposobna oseba.
Stranka odgovarja za popolnost in resničnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Pogoji nakupa so razdeljeni v kategorije/informacije, razvrščene spodaj.
Če kateri od naročenih izdelkov Kupca ni na zalogi, bo Prodajalec o tem obvestil Kupca, ki ima v tem primeru pravico preklicati naročilo ali sprejeti drug rok dostave.
V primeru, da I.B.M. Value j.d.o.o. ne more dostaviti izdelka, ker je zaloga naročenega izdelka zmanjšana in ga ni mogoče naročiti pri dobavitelju, bo trgovec o tem obvestil kupca, ki lahko prekliče naročilo ali morebiti sprejme novega. datum dostave. Če se kupec odloči za preklic naročila, bo trgovec kupcu vrnil vplačani denar, če je artikel plačan.
REGISTRACIJA
Za nakup v spletni trgovini registracija ni obvezna. Dovolj je, da v prvem koraku blagajne pustite veljaven e-poštni naslov (tisti, do katerega imate dostop), da vam bo po vnosu podatkov, potrebnih za dostavo, možno poslati potrditev naročila.
Če ob nakupu ne želite vsakič vpisati podatkov o naslovu za dostavo in načinu plačila, je priporočljiva registracija.
Po vnosu zahtevanih podatkov je potrebno registracijo potrditi s klikom na polje “Registracija”. Ustvarjen uporabniški račun ostane registriran v sistemu, do njega pa dostopate s kombinacijo uporabniškega imena in gesla na strani »Prijava«.
V primeru, da ste pozabili geslo, na isti strani kliknite »Ste pozabili geslo?«. Pridete na stran, kjer lahko pustite svoj e-mail naslov, s katerim ste se registrirali v spletni trgovini, nato pa vam sistem samodejno pošlje povezavo za preklic gesla in pridobitev novega. Kasneje ga lahko spremenite sami v nastavitvah računa.
Registrirani uporabnik/kupec odgovarja za točnost in popolnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji in nakupu.
Izdelek se naroči preko nakupovalne košarice. Ko kupec odda naročilo, je pogodba sklenjena, o sklenitvi pogodbe pa bo Trgovec kupca nemudoma obvestil po elektronski pošti, da je pogodba sklenjena, tako da mu bo po elektronski pošti dostavil potrdilo o naročilu. Potrditev naročila vsebuje podatke o naročilu, naslov za dostavo, način plačila, ceno/cene, kontaktne podatke Službe za pomoč uporabnikom Trgovca in druge podatke v skladu z Zakonom.
Po poslani potrditvi naročila lahko kupec naročilo spremeni le tako, da kontaktira službo za stranke na prodaja@prolata.si
V spletni trgovini lahko kupec svoje naročilo plača s klikom na gumb »Kupi«. V nakupovalni košarici se nato prikaže skupni znesek nakupa (z DDV).
Trgovec bo kupcu dostavil izdelke v naročeni količini, če so na razpolago.
V primeru, da trgovec določenega izdelka ne more dobaviti v dogovorjenem roku, ker naročenega izdelka ni na zalogi ali ga ni več mogoče naročiti pri dobavitelju, bo trgovec o tem pisno obvestil kupca z dostavo Obvestilo o zamudi pri dostavi naročenega blaga preko elektronske pošte, ki lahko prekliče naročilo izdelka ali morebiti sprejme nov rok dostave.
Če se kupec odloči za preklic naročila izdelka, bo trgovec kupcu vrnil vplačani denar (povečan za predpisano obrestno mero) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 7 dneh od nastanka zamude.
GLAVNE ZNAČILNOSTI BLAGA
Glavne značilnosti blaga: izdelki so predstavljeni opisno in s fotografijami.
Fotografije izdelkov so ilustrativne narave in ni nujno, da vedno v vseh podrobnostih ustrezajo izdelkom, ki so predmet naročila.
Prodajalec posebej opozarja, da ni nujno, da vizualna podoba izdelka prikazana na fotografiji ustreza videzu izdelka v realnosti, predvsem glede na nastavitve monitorja na računalniku Kupca, razlike v zaznavanju barv kot Stranka jih vidi na zaslonu itd.
V primeru zgoraj navedenega neskladja med izdelkom prikazanim na fotografiji in dostavljenim izdelkom ne gre za napako na izdelku.
Podatki o izdelkih (opis izdelka, cena ipd.), prikazani na spletni strani prolata.si, so podvrženi napakam, nepravilnostim v delovanju aplikacije, drugim tehničnim nepravilnostim, tipkarskim napakam ipd. V primeru očitnih napak oz. Glede podatkov o izdelkih, prikazanih na prolata.si, si prodajalec pridržuje pravico do enostranske prekinitve pogodbe.
Predmet naročila so lahko samo izdelki, za katere je v naročilu navedeno, da so dobavljivi in dobavljivi.
CENA IZDELKA
Cene objavljene na spletni strani prolata.si so izražene v evrih z vključenim DDV.
V primeru plačila preko e-bančništva in splošne položnice stroški plačila in/ali medbančnega poslovanja niso vključeni v ceno.
INTERNETNA TRGOVINA
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Pridržujemo si pravico do ustavitve prodaje nekaterih ali vseh izdelkov za določen ali nedoločen čas ali do omejitve ali popolne onemogočitve dostopa do strani spletne trgovine za določen ali nedoločen čas. Imamo možnost, da v primeru očitnih napak v spletni trgovini (npr. očitno napačna cena) naročilo prekličemo.
SLIKE IN INFORMACIJE O IZDELKU
Ni nujno, da so slike in opisi enaki izdelku. Prodajalec si pridržuje pravico do napak v opisu in slikah izdelkov.
Trgovec se zavezuje, da se bo v največji možni meri trudil zagotavljati ažurnost in točnost podatkov na spletnih straneh, predvsem v zvezi s cenami ponujenih izdelkov in storitev. Trgovec ne odgovarja za morebitne napake v opisu izdelka, slikah ali napake, nastale ob spremembi cen in posodobitvah strani.
V primeru tovrstne napake, predvsem pa v primeru, da cena, prikazana na spletni strani iz kakršnega koli razloga ne ustreza dejanski ceni izdelka, bo Trgovec o tem brez odlašanja obvestil kupca in mu omogočil preklic oz. naročilo.
Če se kupec odloči za preklic naročila izdelka, bo trgovec kupcu vrnil vplačani denar takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 7 dni od dneva, ko je kupec prejel obvestilo o preklicu naročila.
STROŠKI POŠILJANJA
Dostava je brezplačna v primeru nakupa v skupni vrednosti nad 110 EUR na območju celotne Slovenije.
Pri nakupu do 110 EUR znaša strošek dostave 5,5 EUR, DDV je vključen v ceno.
V primeru nemožnosti pravilne dostave na naslov, ki ga navede kupec, krije kupec stroške ponovne dostave na isti ali drug naslov, odvisno od tega, katere podatke je kupec posredoval prodajalcu ob preverjanju dostave naročila.
NAČINI PLAČILA
S PLAČILOM NA LOKALNI RAČUN (INTERNETNA BANČNA/POŠTA/BANKA/FINA)
Vse cene so izražene v evrih (EUR) z DDV.
BOM VZEL
Ob prevzemu pošiljke dostavne službe (CITY EXPRESS, OVERSEAS, DPD in HP)
KREDITNE KARTICE
American Express, MasterCard, Maestro, Visa.
KARTIČNO PLAČILO V SPLETNI TRGOVINI:
Maestro (PBZ): enkratno in obročno plačilo od 2 do 12 obrokov za zneske nad 66,40 EUR
VISA Inspire (PBZ): enkratno in obročno plačilo od 2 do 12 obrokov za zneske nad 66,40 EUR
Maestro: Enkrat
Diners: enkrat
Visa: vse banke enkrat
MasterCard: vse banke hkrati
Transakcija bo izvedena preko obračunskega sistema CorvusPay.
Kupec bo naročene izdelke z morebitnimi stroški dostave plačal prodajalcu s kreditno kartico, po povzetju ob dostavi blaga ali z bančnim nakazilom na spletni strani prodajalca preko plačilnega sistema CorvusPay z American Express, Visa ali Maestro. in kartice MasterCard. V primeru, da kupec naroči blago in ga noče prevzeti, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati povračilo poštnih in manipulativnih stroškov.
V primeru plačila s kreditno kartico, splošno položnico in e-bančništvom mora biti plačilo izvedeno najkasneje do roka, navedenega v elektronskem sporočilu o sklenitvi pogodbe.
Če ne prejmete obvestila, preverite:
ali je sporočilo v mapi Junk/Spam
Je vaš nabiralnik poln?
Po pravilno opravljenem plačilu in vidnem na računu vam bomo pošiljko dostavili v roku 10 delovnih dni.
Če ste izbrali plačilo po povzetju, začne rok 10 delovnih dni teči od dneva prejema naročila preko spletne trgovine.
VARNOST PLAČIL S KREDITNO KARTICO
Za omogočanje plačil s kreditnimi karticami v naši spletni trgovini uporabljamo CorvusPay – napredni sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic preko interneta.
CorvusPay zagotavlja popolno zaupnost podatkov o vaši kartici od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec CorvusPay. Podatki o plačilu se šifrirano prenašajo iz vašega spletnega brskalnika v banko, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Prav tako so podatki nedostopni tudi zaposlenim v sistemu CorvusPay. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varne.
Obrazec za vnos plačilnih podatkov je zavarovan s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Vsi shranjeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem s kriptografsko napravo, certificirano po standardu FIPS 140-2 Level 3. CorvusPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnega plačevanja, ki jih predpisujejo vodilne kartične znamke, to pomeni, da deluje v skladu z normo – PCI DSS Level 1 – najvišjim varnostnim standardom industrije plačilnih kartic. Pri plačevanju s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, vaša banka poleg veljavnosti same kartice potrdi vašo identiteto tudi s pomočjo tokena ali gesla.
CorvusPay vse zbrane podatke obravnava kot bančno zaupne in jih temu primerno tudi obravnava. Podatki se uporabljajo izključno za namene, za katere so namenjeni. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihovo zasebnost pa zagotavljajo najsodobnejši zaščitni mehanizmi. Zbirajo se le podatki, ki so potrebni za opravljanje dela v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačevanje.
Varnostni nadzor in operativni postopki, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo, zagotavljajo takojšnjo zanesljivost sistema CorvusPay. Poleg tega s strogim nadzorom dostopa, rednim varnostnim nadzorom in poglobljenimi pregledi za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtovanim izvajanjem informacijske varnosti trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven varnosti sistema z varovanjem vaših kartičnih podatkov.
TRAJANJE POGODBE
Pogodba, ki jo kupec sklene s prodajalcem, je enkratna pogodba o kupoprodaji izdelkov na daljavo, ki je sklenjena z dostavo blaga in plačilom s strani kupca, v kolikor le-ta ne odstopi. V trenutku izstavitve računa se kupoprodajna pogodba šteje za veljavno in so ti nakupni pogoji sestavni del pogodbe.
ENOSTRANSKA PREKINITEV POGODBE (MENJAVA IN VRAČILO)
Stranka, ki je sklenila pogodbo na daljavo na zgoraj opisani način, ima pravico brez navedbe razlogov enostransko odpovedati pogodbo v 14 dneh. Rok 14 dni prične teči od dneva, ko je blago, ki je predmet pogodbe, izročeno kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec in ki ni prevoznik/dostavljalec.
Če vam naročen artikel iz kakršnega koli razloga ni všeč in ga želite vrniti, lahko to storite tako, da nam artikel pošljete po pošti (priporočeno) in izpolnite obrazec, ki ga najdete tukaj. Po prejemu artikla se sredstva vrnejo na vaš račun v roku 14 dni. Če želite menjavo, nam artikle pošljite po pošti in v pošiljki označite kateri artikel želite v zamenjavo. Strošek ponovnega pošiljanja pošiljke krije kupec. Če ste kot način plačila izbrali “plačilo po povzetju” in poslanega paketa niste prevzeli, bo pošiljka ponovno poslana na vaš naslov po plačilu v višini zneska košarice izdelkov, ki ste jo izbrali. med nakupom.
Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.
Blago vrnite priporočeno na naslov I.B.M. Value j.d.o.o., Mlinska 138, 31000 Osijek.
V primeru, da svojo pravico uveljavlja, nosi kupec stroške vračila blaga in ga mora vrniti v roku 14 dni (77. člen ZVOP). Kupec nosi tudi strošek morebitnega zmanjšanja vrednosti blaga (77. člen Zakona o varstvu potrošnikov) (nepakirano blago, izgubljena dokumentacija in deli, poškodbe, uporaba blaga ipd.), razen tistega, kar je bilo potrebno ugotoviti. naravo, značilnosti in funkcionalnost.
V skladu s 5. odstavkom 77. člena Zakona o varstvu potrošnikov je kupec odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti kupljenega izdelka, ki je posledica ravnanja z kupljenim izdelkom.
Prodajalec določi pogoje vračila in odstotek zmanjšanja zneska vračila kupcu zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka. Prodajalec ne bo odobril vračila blaga, ki ni vrnjeno v originalni embalaži z vsemi dodatki, kot je dobavljeno v predmetni pogodbi. Če prodajalec na blagu ugotovi poškodbe ali sledi uporabe, prodajalec blaga ne bo sprejel vračila oziroma bo ocenil odstotek zmanjšanja vrednosti izdelka.
Prodajalec kupca seznani s specifičnimi lastnostmi posameznih izdelkov kot so: droni, kamere in oprema, pri kateri zaradi tehničnih lastnosti ni možno preveriti delovanja brez rokovanja z izdelkom. Iz navedenega razloga prodajalec ne bo mogel vrniti kupnine (v celoti ali delno) za te izdelke v primeru, da je razlog vračila preverjanje funkcionalnosti, saj samo preverjanje funkcionalnosti zmanjšuje vrednost izdelka. s nepovratno spremembo stanja izdelka.
Kupec je dolžan pogledati lastnosti izdelka, ki so navedene v ponudbi na spletni strani prodajalca.
V primeru, da je embalaža ob prevzemu blaga poškodovana, mora kupec odkloniti prevzem pri dostavljalcu in zahtevati vračilo blaga prodajalcu. V nasprotnem primeru se šteje, da je kupec prejel izdelek v nepoškodovani embalaži.
Pri razpakiranju izdelka je kupec dolžan skrbno odstraniti embalažo in jo čim manj poškodovati, saj poškodovana embalaža in embalaža izdelka zmanjšujeta vrednost izdelka.
Če ima izdelek vidne poškodbe, je kupec dolžan o tem čimprej obvestiti prodajalca in izdelek vrniti neuporaben, saj vsako nadaljnje ravnanje z izdelkom zmanjšuje vrednost izdelka.
Če izdelek nima vidnih poškodb, mora kupec pregledati izdelek, njegovo naravo, lastnosti in funkcionalnost. Če kupec opazi napako, je dolžan o tem čimprej obvestiti prodajalca in izdelek vrniti brez uporabe, saj vsako nadaljnje ravnanje z izdelkom zmanjšuje vrednost izdelka.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE/ZAHTEVKI
Prodajalec odgovarja za stvarne napake artiklov, ki jih prodaja na svoji spletni strani v skladu s pozitivnimi predpisi Republike Hrvaške, predvsem Zakonom o obligacijskih razmerjih.
Naročeni izdelki so pakirani tako, da se ob normalnem ravnanju med transportom/dostavo ne poškodujejo.
V primeru, da se pošiljka med transportom poškoduje, je ta poškodba vidna ob prevzemu pošiljke in v tem primeru predlagamo, da kupec pošiljke ne prevzame. Kupci prosimo, da nas kontaktirate, da čimprej preverimo stanje pošiljke in pošljemo novo.
V primeru vidnega pomanjkanja izdelka ob prevzemu pošiljke, kupec dostavljenega izdelka ni dolžan prevzeti, lahko zavrne prevzem in ne nosi stroškov dostave takega izdelka. Šteje se, da izdelki, ki jih je kupec pravočasno prejel, niso imeli vidnih napak. Stranka ima pravico reklamirati stvarne napake v rokih in iz razlogov, ki jih določajo določbe zakona o obveznih rokih. Kupec lahko pošlje pisno reklamacijo ali reklamacijo na e-mail prodaja@prolata.si s pripisom “Reklamacija”.
Prodajalec bo reklamacijo štel za veljavno, če bo po pregledu izdelka ugotovil, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru vam bodo v roku 15 dni od prejema utemeljene reklamacije izdelek zamenjali ali vrnili celoten vplačani znesek. Če pa ugotovi, da reklamacija ni utemeljena, to pomeni, da jo zavrne, bo o tem obvestila Kupca v roku 15 dni od dneva prejema reklamacije.
GARANCIJA IN STORITVE
Za vsak izdelek kupljen v spletni trgovini Kupec uveljavlja garancijske pravice na podlagi garancijskega lista posameznega izdelka, ki ga prejme skupaj z kupljenim izdelkom.
Podatke o pooblaščenih servisih kupljenega izdelka najdete na garancijskem listu, ki ga kupec prejme skupaj z kupljenim izdelkom.
Ko kupec uveljavlja svoje pravice iz garancije, ki morajo biti v skladu z garancijskim listom, ima pravico vložiti reklamacijo prodajalcu na e-naslov, naveden v teh pogojih in/ali pisno na naslov naslov sedeža prodajalca, v katerih primerih bo prodajalec kontaktiral kupca, oziroma ima pravico do reklamacije v vseh poslovalnicah prodajalca.
IZJAVA O ZASEBNOSTI IN VARNOSTI PODATKOV
Ta pravila določajo in urejajo, kako prodajalec uporablja in varuje vse podatke, ki mu jih kupci posredujejo pri uporabi spletne strani prolata.si
Osebni podatek je vsaka informacija, ki se nanaša na določeno fizično osebo ali določljivo fizično osebo. Za osebne podatke se štejejo predvsem vsi podatki, ki se uporabljajo za ugotavljanje identitete Kupca (na primer ime in priimek, e-poštni naslov, naslov bivališča ipd.).
Obdelava osebnih podatkov je kakršno koli dejanje ali niz dejanj, ki se izvajajo v zvezi z osebnimi podatki, bodisi z avtomatskimi sredstvi ali ne, kot so zbiranje, beleženje, organiziranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, umik, pregled, uporaba, razkritje s prenosom, objava ali kako drugače. dajanje na voljo, razvrščanje ali združevanje, blokiranje, brisanje ali uničenje ter izvajanje logičnih, matematičnih in drugih operacij s temi podatki.
Kupec z registracijo na spletnem mestu prolata.si nakupom kot gost ali samim dostopom do spletnega mesta dovoljuje, da prodajalec obdeluje njegove osebne podatke, navedene v registracijskem obrazcu, ter podatke o naročilu in podatke, ki so dostopni v potek plačila storitev in druge podatke. Isti podatki se uporabljajo za namene sklenitve pogodbe in za namene seznanitve prodajalca z nakupnimi navadami kupca ter v informativne namene in namen promocije prodajalčevih storitev in izdelkov.
Prodajalec se zavezuje, da bo varoval zasebnost osebnih podatkov vseh kupcev in bo z njimi ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov oziroma drugimi veljavnimi predpisi. Prodajalec zgoraj navedenih osebnih podatkov ne sme uporabljati ali posredovati tretjim osebam, razen v primerih, ko to dovoljuje poseben zakon ali je to potrebno za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti. Vsi zaposleni pri prodajalcu in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.
V primeru spremembe katerega od osebnih podatkov (npr. prebivališče, naslov za dostavo), zabeleženih ob registraciji, je kupec dolžan o spremembi obvestiti prodajalca na e-naslov prodaja@prolata.si. V primeru, da kupec ne želi več, da prodajalec na kakršenkoli način obdeluje podatke o istem in zahteva izbris podatkov o istem, mora o tem obvestiti prodajalca preko elektronskega sporočila na e. -poštni naslov prodaja@prolata.si
Spletna trgovina prolata.si uporablja piškotke, t.i »piškotek« programi kot identifikator seje, torej »piškotek« vsebuje t.i. ‘session id’, da zagotovimo, da med sejo spletna trgovina prepozna in zapomni brskalnik kupca in s tem kupca ter s tem omogoči nakup.
Da bi bil obisk te spletne strani čim bolj prijeten, funkcionalen in praktičen, ta spletna stran na vaš računalnik shranjuje določeno količino informacij, tako imenovane piškotke. Služijo optimalnemu delovanju spletnega mesta ter izboljšanju vaše izkušnje brskanja in uporabe.
Za obdelavo teh podatkov v analitične namene uporabljamo storitev Google Analytics. V skladu s pogodbo z nami Google teh podatkov ne uporablja za noben drug namen in deluje kot obdelovalec izključno v našem imenu. V skladu s svojim članstvom v t.i Privacy Shield (“Zasebnostni ščit”), program sodelovanja med Evropsko unijo (EU) in Združenimi državami Amerike (ZDA), Google izvaja vse potrebne ukrepe za zaščito podatkov. Ponudnik storitve je:
Google LLC
1600 amfiteater Pkwy
Mountain View, Kalifornija 94043, ZDA
Več informacij o programu »Privacy Shield« najdete na spletni strani Agencije za varstvo podatkov.
Z obiskom in uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov, ki jih je možno tudi blokirati.
Če jih blokirate prek možnosti internetnega brskalnika, boste še vedno lahko brskali po spletnem mestu, vendar vam nekatere funkcije ne bodo na voljo.
Kaj je piškotek?
Piškotek je informacija, shranjena na vašem računalniku, mobilnem telefonu ali tablici, ki jo lahko posreduje neposredno spletno mesto, ki ga obiščete (lastni piškotki) ali v sodelovanju in za potrebe spletnega mesta tretje osebe (tretja stran piškotki). Piškotki praviloma shranjujejo vaše nastavitve, nastavitve spletne strani itd.
Ko ponovno odprete spletno stran, vaš spletni brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej spletni strani. To spletnemu mestu omogoča prikaz informacij, prilagojenih vašim potrebam. Piškotki imajo lahko širok nabor informacij, vključno z nekaterimi osebnimi podatki. Takšni podatki se lahko shranijo le, če vi to dovolite.
Spletno mesto samo ne more dostopati do nobenih informacij, ki jim jih niste dali, in ne morejo dostopati do drugih datotek v vašem računalniku.
Kako jih onemogočiti?
Če želite onemogočiti shranjevanje piškotkov na vašem računalniku, lahko to storite. Že samo dejanje blokiranja bi lahko negativno vplivalo na uporabo spletne strani. Za izklop piškotkov je potrebno prilagoditi nastavitve in konfiguracijo vašega internetnega brskalnika. V meniju brskalnika izberite pomoč in informacije o piškotkih in sledite navodilom.
Tukaj najdete povezave do navodil za upravljanje piškotkov najbolj priljubljenih brskalnikov – Firefox, Chrome, Safari.
Kaj so začasni piškotki?
Začasni ali sejni piškotki se odstranijo iz računalnika, ko zaprete spletni brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih podatkov.
Kaj so trajni piškotki?
Trajni ali shranjeni piškotki ostanejo na računalniku tudi po zaprtju programa internetnega brskalnika. Z njimi spletna mesta shranjujejo informacije, kot sta vaše uporabniško ime in geslo, tako da se vam ni treba prijaviti vsakič, ko obiščete določeno spletno mesto.
IZJAVA O VARNOSTI SPLETNEGA PLAČILA
Pri plačevanju v naši spletni trgovini uporabite CorvusPay – napreden sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic na spletu.
CorvusPay zagotavlja popolno zaupnost podatkov o vaši kartici od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec CorvusPay. Podatki o plačilu se šifrirano prenašajo iz vašega spletnega brskalnika v banko, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Prav tako so podatki nedostopni tudi zaposlenim v sistemu CorvusPay. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varne.
Obrazec za vnos plačilnih podatkov je zavarovan s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Vsi shranjeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem s kriptografsko napravo, certificirano po standardu FIPS 140-2 Level 3. CorvusPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnega plačevanja, ki jih predpisujejo vodilne kartične znamke, to pomeni, da deluje v skladu z normo – PCI DSS Level 1 – najvišjim varnostnim standardom industrije plačilnih kartic. Pri plačevanju s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, vaša banka poleg veljavnosti same kartice potrdi vašo identiteto tudi s pomočjo tokena ali gesla.
CorvusPay vse zbrane podatke obravnava kot bančno zaupne in jih temu primerno tudi obravnava. Podatki se uporabljajo izključno za namene, za katere so namenjeni. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihovo zasebnost pa zagotavljajo najsodobnejši zaščitni mehanizmi. Zbirajo se le podatki, ki so potrebni za opravljanje dela v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačevanje.
Varnostni nadzor in operativni postopki, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo, zagotavljajo takojšnjo zanesljivost sistema CorvusPay. Poleg tega s strogim nadzorom dostopa, rednim varnostnim nadzorom in poglobljenimi pregledi za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtovanim izvajanjem informacijske varnosti trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven varnosti sistema z varovanjem vaših kartičnih podatkov.
PLATFORMA EVROPSKE UNIJE ZA SPLETNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno s posebno uredbo Evropske unije se bodo od 15. februarja 2016 spori v zvezi s spletnimi nakupi po vsej EU reševali preko platforme ODR, do katere lahko dostopate tukaj.
To pomeni, da lahko v primeru, da pri spletnem nakupu v EU naletite na težavo (izdelek v okvari, nezmožnost menjave izdelka ipd.), svojo reklamacijo oddate na hitrejši in enostavnejši način na zgornji povezavi.
Platformo lahko uporabljajo tako potrošniki kot trgovci, pritožbe pa je mogoče oddati v katerem koli od 23 uradnih jezikov EU.