REKLAMACIJE IN VRAČILA

ENOSTRANSKA PREKINITEV POGODBE (ZAMENJAVE IN VRAČILA)

Kupec, ki je sklenil pogodbo na daljavo, ima pravico, da brez navedbe razlogov enostransko prekine pogodbo v roku 14 dni. Rok 14 dni začne teči od dneva, ko je bila kupljena blago predana kupcu ali tretji osebi, ki jo je določil kupec, in ki ni prevoznik/dostavljavec, v posest.

Če vam naročeni predmet iz kakršnega koli razloga ne ustreza in ga želite vrniti, lahko to storite tako, da nam predmet pošljete po pošti (priporočeno pošiljanje) in izpolnite obrazec, ki se nahaja spodaj. Po prejemu predmeta bodo sredstva vrnjena na vaš račun v roku 14 dni, zmanjšana za strošek dostave. Če želite zamenjavo, nam izdelek pošljite po pošti in v pošiljki navedite, kateri predmet želite v zameno. Strošek ponovnega pošiljanja krije kupec.

V sodelovanju z DPD smo vam omogočili nakup nalepk po ugodnejši ceni. Več informacij lahko najdete na povezavi: https://prolata.si/zamenjava-artikla/.

Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski prekinitvi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.

Če kupec uveljavlja svojo pravico, nosi strošek vračila blaga in ga mora vrniti v roku 14 dni (77. člen Zakona o varstvu potrošnikov). Kupec prav tako nosi strošek vsakega zmanjšanja vrednosti blaga (77. člen Zakona o varstvu potrošnikov) (odprta embalaža, izgubljena dokumentacija in deli, poškodbe, uporaba blaga ipd.), razen če je bilo to potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.

Kupec je v skladu s 77. členom, petim odstavkom, Zakona o varstvu potrošnikov odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti kupljenega izdelka, ki je posledica ravnanja s kupljenim izdelkom.

Prodajalec določa pogoje vračila in odstotke zmanjšanja zneska vračila kupcu zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka. Prodajalec ne bo odobril vračila blaga, ki ni vrnjeno v originalni embalaži z vso dodatno opremo, kot je bilo navedeno v pogodbi. Če prodajalec ugotovi poškodbe ali sledi uporabe izdelka, prodajalec ne bo sprejel vračila blaga ali bo ocenil odstotek zmanjšanja vrednosti izdelka.

Prodajalec obvešča kupca o specifičnih lastnostih posameznih izdelkov, kot so: droni, kamere in oprema, za katero zaradi tehničnih značilnosti ni mogoče preveriti funkcionalnosti brez ravnanja z izdelkom. Zaradi tega prodajalec ne bo mogel povrniti celotne ali delne kupnine za te izdelke, če je razlog za vračilo navedena preveritev funkcionalnosti, saj sama preveritev funkcionalnosti zmanjša vrednost izdelka, saj se stanje izdelka nepovratno spremeni.

Kupec mora pred nakupom preveriti lastnosti izdelka, ki so navedene v ponudbi na spletni strani prodajalca.

Če je embalaža poškodovana ob prejemu blaga, mora kupec zavrniti prevzem od dostavljavca in zahtevati vračilo prodajalcu. V nasprotnem primeru se šteje, da je kupec prejel blago z nepoškodovano embalažo.

Pri odpiranju izdelka mora kupec previdno odstraniti embalažo, da jo kar najmanj poškoduje, saj poškodovana embalaža zmanjšuje vrednost izdelka.

Če izdelek kaže vidne poškodbe, mora kupec nemudoma obvestiti prodajalca in izdelek vrniti brez uporabe, saj nadaljnje ravnanje z izdelkom zmanjša njegovo vrednost.

Če izdelek nima vidnih poškodb, mora kupec pregledati izdelek, njegovo naravo, lastnosti in funkcionalnost. Če kupec opazi kakršno koli napako, mora o tem čim prej obvestiti prodajalca in izdelek vrniti brez uporabe, saj vsako nadaljnje ravnanje z izdelkom zmanjšuje vrednost izdelka.

Blago vrnite na naslov: I.B.M. Value j.d.o.o., Mlinska 138, 31000 Osijek.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE/REKLAMACIJA

Prodajalec odgovarja za stvarne napake izdelkov, ki jih prodaja na svojih straneh v skladu s pozitivnimi predpisi Republike Hrvaške, zlasti Zakonom o obligacijskih razmerjih.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ni mogoče reklamirati izdelka, ki ga je kupec izdelal po lastnih željah (79. člen, tretji odstavek Zakona o varstvu potrošnikov).

Naročeni izdelki so pakirani tako, da se med običajnim transportom/dostavo ne poškodujejo.

Če je pošiljka poškodovana med transportom, so takšne poškodbe vidne ob prejemu pošiljke, zato priporočamo, da kupec pošiljke ne prevzame. Prosimo, da nas kontaktirate, da lahko čim prej preverimo stanje pošiljke in pošljemo novo.

Če je pri prevzemu pošiljke vidna poškodba izdelka, kupec ni dolžan prevzeti dostavljenega izdelka, lahko zavrne prejem, in ne nosi stroškov dostave takega izdelka. Šteje se, da izdelki, ki so jih kupci sprejeli, niso imeli vidnih napak. Kupec ima pravico do reklamacije v zvezi s stvarnimi napakami v rokih in zaradi razlogov, določenih v določbah Zakona o obligacijskih razmerjih. Kupec lahko pošlje pisni pritožbo ali reklamacijo na e-poštni naslov prodaja@prolata.si z navedbo "Reklamacija".

Prodajalec bo reklamacijo štel za veljavno, če bo pregled izdelka pokazal, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru bo izdelek zamenjan ali pa bo celoten plačani znesek vrnjen v roku 15 dni od prejema veljavne reklamacije. Če prodajalec ugotovi, da reklamacija ni upravičena, bo o tem obvestil kupca v roku 15 dni od prejema reklamacije.

GARANCIJA IN SERVISI

Za kupljeni izdelek v spletni trgovini kupec uveljavlja pravice iz garancije v skladu z garancijskim listom določenega izdelka, ki ga kupec prejme skupaj z izdelkom.

Podatki o pooblaščenih servisih kupljenega izdelka so navedeni v garancijskem listu, ki ga kupec prejme skupaj z izdelkom.

Ko kupec uveljavlja pravice iz garancije, in če je to v skladu z garancijskim listom, lahko reklamacijo poda prodajalcu na e-poštni naslov, naveden v teh pogojih, in/ali s pisnim dopisom na naslov sedeža prodajalca, v teh primerih bo prodajalec kontaktiral kupca, ali pa lahko reklamacijo poda v kateri koli prodajalni prodajalca.

PLATFORMA ZA SPLETNO REŠEVANJE SPOROV EVROPSKE UNIJE

Posebna uredba Evropske unije omogoča, da se od 15. februarja 2016 po vsej EU spori, povezani z nakupi prek spleta, rešujejo prek ODR platforme, do katere lahko dostopate tukaj.

To pomeni, da lahko, če naletite na težavo med spletnim nakupovanjem znotraj EU (napačen izdelek, nezmožnost zamenjave izdelka itd.), svojo pritožbo oddate na enostavnejši način na zgoraj navedeni povezavi.

Platformo lahko uporabljajo tako potrošniki kot trgovci, pritožbo pa lahko oddate v katerem koli od 23 uradnih jezikov EU.